RAKSTI KURI VAR NODERĒT

Raksti sagatavoti balstoties uz maniem novērojumiem darbā.
Ceru, ka tiem būs motivējošs raksturs un saturs.

Izglītojoši praktiskais seminārs

Anete Riekstina IzvingroIkviens seminārs sastāv no izglītojošiem un praktiskiem ieteikumiem un vingrinājumiem, ko ikviens cilvēks varēs izmantot savā ikdienā. • Ikdienas praktiskie uzlabojumi Tavā dzīvesveidā • Uzveiksim sāpošus plecus un stīvu sprandu! • Uzveiksim muguras - jostas daļas sāpes! • Relaksācijas un saspringumu mazinošo kustību prakse • Kā uzlabot darba vidi birojos un dzīvesveidu.
Anete ir pārliecināta - ja cilvēks tuvāk iepazītu sava ķermeņa unikālos resursus, tad, pašam veicot nelielas, apzinātas korekcijas un izvēles, var uzturēt sevi labā fiziskā kondīcijā, būt veselam un laimīgam!

Raksts žurnālā 36,6

Anete Riekstina IzvingroProblemātiskākās ķermeņa augšdaļas zonas ir dekoltē, krūtis un roku iekšpuse. Šajās vietās ir plāna āda, tāpēc muskuļu un ādas tonusa pārmaiņas notiek visātrāk. Šajā rakstā es izstāstu 5 veidus ko un kā stiprināt, lai šīs problēmas varētu novēst. 1) Nostoprini plecus 2) Nostiprini bicepsu 3) Nostiprini tricepsu 4) Nostiprini krūtis 5) Nostiprini muguru.
Apskatīt vairāk

Raksts bērnu žurnālam "Приветик"

Anete Riekstina IzvingroBērnu žurnālam ''Приветик'' sagatavoti 7 vingrojumi bērniem, to vispārīgai fiziskai attīstībai. Apskatīti šādi veidi 1) līdzsvara vingrojums 2) mugurkaula ''masāža'' 3) stiepšanās vingrojums sāniem 4) stiepšanās vingrojums mugurai un kājām 5) vēdera preses vingrojums 6) muguras muskulatūras stiprinošais vingrojums 7) muguras atliekšanas vingrojums
Apskatīt vairāk

Vingrošanas telpas & iespējas

Anete Riekstina IzvingroTelpās, kurās notiek vingrošana ir aprīkota ar nepieciešamām lietām, lai veiktu ārstniecisko vingrošanu un masāžu, TRX treniņus, teipošanu, kā arī ir pietiekami vieta grupu nodarbībām.
Telpas atrodas ļoti ērtā vietā- centrā, Kr.Barona ielā, uz kurieni var nokļūt ar dažādiem sabiedriskajiem transportiem.
Apskatīt bildes

Ieteikumi cilvēkiem, kuri strādā birojos.

Izvingro Anete RiekstinaJa tu esi cilvēks, kurš strādā birojā, tad tas nozīmē, ka iespējams lielu laiku no dienas, tu pavadi sēžot. Ja tā ir, tad šeit ir divas lietas, kuras tev gribu atgādināt: 1) Pievērs uzmanību, vai ikdienā darbā regulāri izdodas ieviest atpūtas pauzes un kustības. 2) Vai esi apskatījies, vai ir iespēja uzlabot savu darba vietu, lai novērstu sliktu stāju un muguras sāpes.. Mani ieteikumi tev: Ja daļu no dienas pavadi sežot vienā vietā - birojā, tad centies pēc iespējas vairāk ieviest ‘’aktīvās pauzes”. Ko tas nozīmē? Pusdienas laikā dodoties ēst, iespējams ir iespēja kāpt pa trepēm, vai aiziet ar kājām līdz blakusesošajai kafejnīcai neizmantojot mašīnu, iespējams var iziet mazu loku apkārt darbavietai, ja ir atpūtas pauze – centies vienkārši stāvēt vairāk, nevis sēdēt. Esmu novērojusi, ka nereti aizejot kafijas pauzēs atkal sēžam, varbūt ir kāda alternatīva? Padomā par to! Tu vari apskatīties arī, kur atrodas darbā nepieciešamās darba lietas, kuras tiek izmantotas, piemēram, printeris, kopētājs, pierakstu tāfele, kafijas automāts u.c. Kur ir iespējams, būtu vēlams izveidot ikdienas ‘’uzdevumus’’, kas liek piecelties no krēsla. Tas dabiskā veidā palīdzēs ieviest mazas aktīvās pauzes. Vēl daži atgādinājumi, ja strādā offisā: Aizej līdz kolēģim aprunāties, tā vietā, lai nosūtītu e-pastu. Ieliec kalendārā atzīmi, ka ir laiks piecelties no krēsla un iztaisnot muguru un pastiepties. Ja ikdienā bieži nepieciešams runāt par mobilo telefonu, tad vari piecelties, nereti pat iziet pastaigāt. Ievies ‘’ aktīvās satikšanās’’ ,piemēram, ar klientu, ja ir iespējams, apmeklējiet diskusiju telpu, vai aizejiet līdz kafejnīcai. Ja ir iespējams, izmantojiet trepes nevis liftu.
lasīt vairāk